09 august 2009

Emilie brekker armen 30.juni- 2 august













For dere som ikke vet det, er Solåsen en sommerleir for 4.-7. klassinger. Der er vi med på mange aktiviteter som for eksempel seiling, volleyball, kjempe-sprettert, fotball, vannsklie og masse annet.

Tredje dagen på leiren skulle Emilie ta en baklengs salto på gresset. Det gikk ikke helt som hun hadde planlagt, for hun landet feil og klarte å brekke albuen. Derfor endte leiren for henne på sykehuset hvor hun måtte operere og få på gips på armen.
For Caroline sin del endte leiren bra. Bestemor og bestefar kom og hentet henne siste dagen, og de tok henne rett med til sykehuset for å besøke Emilie. Leiren var super for begge to selv om det gikk litt galt.

Klem CaroMilie :)

7 kommentarer:

  1. Næmmen, så mange nye blogginnlegg dere plutselig har fått nå! Jeg tipper det må ha tatt veldig lang tid..?! Kanskje hele dagen til og med..? Mange fine bilder også :) Dere er flinke!!!

    Håper det går bedre med armen din nå, Emilie! Du får vel bare slappe av hjemme med litt nybakt brød, rosa milkshake og hjemmelaget pizza :) Men pass på å ikke bli kvalm av milkshake'n da.
    Det er fort lett..

    Så får du bare ta flere bilder med kameraet ditt sånn at vi her hjemme kan følge med på hvordan det går med deg :) Har hørt at de rosa kameraene er veldig bra til å ta bilder med om sommeren! Håper du har et sånt..

    klemklem fra anonym (det betyr at dere ikke vet hvem det er som skriver..) ;)

    SvarSlett
  2. Stakkar Emilie! Håper det går bra med deg da :) <3 Jeg og veninnen min var på leir på Solåsen i fjord og det var skikklig gøy! :)Vi var på wather games :) Hva var dere på?:)

    God bedring, Emilie! :)<33

    Klem fra Frida :)

    SvarSlett
  3. Hei håper det går bra med deg Emilie. Jeg var jo på Solåsen sammen med deg. Det var en fin leir. Vi sees på leirkveld til høsten. Lykke til med skolen til uken. Klem fra Susanna <3

    SvarSlett
  4. Du får ha lykke til videre med armen Emilie!

    Jeg kan bare ikke takke dere nok for alt det jeg fikk og jeg er sååååååå glad i dere alle.

    Jeg syntes det er kjempebra at dere har fått så menge innlegg fordi da kan andre fans og menesker følge med på hva dere har gjort =)

    Glad i dere
    Klemmer fra (du vet hvem) =)=)=)=)=)=)

    SvarSlett
  5. Hei Frida!
    På solåsen hadde vi det kjempe gøy. Jeg var på seiling og Emilie var på hobbby og Volley og kjempesprettert..

    SvarSlett
  6. Stakkars deg Emilie.
    God bedring :)

    Hilsen Ida Maria <3

    SvarSlett
  7. Stakkars deg Emilie!
    Du får ha god bedring:)

    SvarSlett