19 juli 2011

Barnas Sommerfestival 8. -12. juli















Hei :) Denne festivalen er nok en av sommerferiens største høydepunkter! Det var utrolig gøy og vi oppfordrer alle til å være med neste år! Det er en festival for hele familien! Det er Barnas sommerfestival for 3-13 år, og så er det tenfestivalen for de som skal begynne i 8 klasse, og oppover. Så er det seminarer for de voksne. Festivalen er på Hedmarktoppen i Hamar. Det var utrolig gøy, og vi fikk oss mange nye venner. Her er et bilde av Caroline og hennes venner :)













På Hedmarktoppen var jeg(Emilie) medleder for 3-5 åringene. Det var veldig gøy:) Der var jeg på leker og aktiviteter sammen med barna:) Etter aktivitetene var vi med venner og dro på familiefest, etter møtene var det Kidz Action:) Der var det masse leker og
konkurranser:) Etter Kidz Action var jeg sammen med vennene mine og vi var i campingvogna mi og Mari sin eller rundt på Hedmarktoppen:) Jeg og Mari sparte på godteri, så vi kom opp i 50 dipper som er små frukt-karameller:) De er veldig gode:)

Kidz Action:
Vi sang både på familiefesten, og på noe som heter kids action. Det er for alle barna fra 4-7 klasse. Der skulle vi synge 2 sanger, men når vi var ferdige, ropte de EN SANG TIL!! og da måtte vi jo synge en sang til. Det var utrolig morsomt!

Den siste dagen, skulle det være et arrangement på torget i Hamar sentrum, hvor det skulle være forskjellige innslag, også fra TV2 pastoren. Her skulle vi synge en sang, og da valgte vi sangen "Supermann". Det var strålende fint vær denne dagen og det var kjempe gøy å være med på!!

Det er jo alltid trist når en sånn festival er over, men vi skal HELT garantert dit til neste år også!!

Klem CaroMilie

1 kommentar:

  1. Hehe! :D
    Supermann er så kul! ;)
    Det er alltid morsomt på hedmarktoppen! :D
    Som jeg har sagt før : dere var kjempe flinke! :)

    SvarSlett