10 november 2009

Hallovenn 30 okt -1 november




Disse bildene har vi fått fra Maren Brekken! Hun var på konserten vår og er kjempe flink til å ta bilder :)












Hei!


På Haloween i år var vi i Trondheim og besøkte fetterene våre og tante og onkel.
Det var kjempe koselig å være sammen med fetteren vår på 2 som heter David og den andre kule fetteren var på 4 som heter Samuel.


Vi var også med på et Hallovenn arrangement i en gymsal i Trondheim. Det var kjempegøy. Alle hadde kledd seg ut i kule kostymer, var med på mange aktiviteter, og premiene var masse godteri. På konserten sang vi alle sangene fra cd-en vår. Det var kjempegøy. Takk til alle som kom og hørte på!!


Klem CaroMilie

Her er fetterne våre :)



7 kommentarer:

  1. Så fine bilder!
    Jeg skulle egentelig komme, men så ble jeg syk :(

    SvarSlett
  2. Hilsen Ida Maria :D

    SvarSlett
  3. Det var SINNSYKT gøy!
    Takk for at dere syns jeg er flink til å ta bilder, hehe. Dere er ekstremt flinke til å synge og danse! Savner dere veldig :-(

    SvarSlett
  4. caroline som bodde i hegna5 før!13. november 2009 kl. 08:54

    Jeg husker dere bare så godt!!
    Når dere kom med på mgp junior stemte meg å familien 24 ganger!

    SvarSlett
  5. Det var koselig å se deg i Trondheim Maren. Ja du er skikkelig flink til å ta bilder!!!!!! Håper vi ser deg igjen snart <3

    SvarSlett
  6. hei har dere den ekter karaoke version sang om vi like å danse?

    SvarSlett