13 august 2010

Barnas sommerfestival









































Hei :)
Fra 9-14 juli, var vi i Hamar på Hedmarkstoppen, på en festival som heter barnas sommerfesteval for barn fra 3-12 år, så Emilie var på den festivalen, mens jeg (caroline) var leder for de små fra 3-6 år :) Det var en kjempegøy festival for hele familien, fordi når vi var på aktiviteter, var det samlinger for de voksne. Vi traff mange nye folk som vi nå er veldig gode venner med :). Når vi var der oppe sang vi for Jarle Waldemar. Her er et bilde av cd-en hans :






































Vi var også med på noe som heter Jeshua, som var en 10 minutters musikal for hver dag :) det var kjempegøy, så da måtte vi bare dramatisere så bra vi kunne..

Det var også en konsert med Carola mens vi var der oppe. Den siste dagen der oppe, hadde vi en konsert ute på torget sammen med Carola, en musiker fra Florida, Jarle Waldemar, og en dansegruppe fra festivalen:) Så der var det veldig mange i publikum! Vi gleder oss allerede til neste år!!

Klem CaroMilie <3>

2 kommentarer:

  1. heei :D
    så fine bilder dere har lakt inn.
    eg var på konserten deres i sandneskjirke.
    dere var bare utruligt flinke.
    eg var den 11.9-2010 på ein laurdag.
    eg fekk autografen deres.
    den var kanon fin.
    og eg fekk ein cd.den var det kun sanger så dere hadde laget.
    eg har kjampe lust at dere skal melde dere på mgp jr.for dere er verdens beste til og synge.me eg viste cden til læreren min.og nå synger me mobbing i koret.den dere har laget.
    tusen milioner klemmer fra Kaia

    SvarSlett
  2. Hei!! :)
    Jeg var også på barnas sommerfestival! :)
    ¨Det er veldig koselig der!
    Dere var veldig flinke til å synge på hedmarkstoppen! Jeg var med på dans :)
    Kommer dere i år?

    SvarSlett